Array ( [type] => 8192 [message] => mysql_connect(): The mysql extension is deprecated and will be removed in the future: use mysqli or PDO instead [file] => /home/viablog/public_html/blog/tag.php [line] => 43 )  دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي

pdfbomb

دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي 959 صفحه PDF پي دي اف?

دانلود كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي 959 صفحه PDF پي دي اف در سايت پي دي اف بمب در اختيار شما قرار گرفت. اين كتاب نوشته‌ ي مهدي گنجي به عنوان يك منبع ارزشمند در زمينه روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي شناخته مي‌ شود. در اين كتاب، گنجي به بررسي عميق و جامع مفاهيم مرتبط با آسيب‌ هاي رواني مي‌ پردازد و عوامل مختلفي كه به ايجاد اين آسيب‌ ها منجر مي‌ شوند را تحليل مي‌كند.

اين كتاب با استفاده از مطالعات موردي و داده‌هاي علمي، به دانشجويان، متخصصان و علاقه‌مندان به موضوعات روان‌شناسي، يك منبع ارزشمند براي درك عميق‌ تر اين مسائل ارائه مي‌ دهد.با سايت پي دي اف بمب در اين مطلب همراه باشيد.

 

كتاب آسيب شناسي رواني گنجي
آسيب شناسي رواني گنجي با تخفيف
خريد كتاب آسيب شناسي رواني گنجي رايگان 
 كتاب آسيب شناسي رواني 
فهرست كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي


خلاصه كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي:
كتاب آسيب شناسي رواني از مهدي گنجي به بررسي چگونگي ايجاد و تأثير آسيب‌ هاي رواني بر فرد مي‌ پردازد. گنجي در اين كتاب به بررسي علل و عوامل مختلفي كه مي‌ توانند باعث بروز اختلالات رواني شوند، مي‌ پردازد. او تأثيرات محيطي، اجتماعي، فرهنگي و فردي را بر روان‌ شناخت و رفتار انسان تجزيه و تحليل مي‌ كند و نشان مي‌ دهد كه چگونه اين عوامل توانسته است به صورت مختلف در ايجاد اختلالات رواني مؤثر باشند.

كتاب شامل راهكارها و تكنيك‌هايي براي پيشگيري، شناسايي و درمان اين اختلالات است و به عنوان يك منبع اساسي براي دانشجويان روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي، متخصصان و علاقه‌ مندان به اين حوزه پيشنهاد مي‌ شود. اين كتاب با استفاده از مطالعات موردي و داده‌ هاي علمي، به درك عميق‌ تري از مسائل رواني كمك كرده  و به عنوان يك منبع ارزشمند در زمينه روان‌ پزشكي و روانشناسي شناخته مي‌ شود.

كتاب آسيب شناسي رواني جلد اول و دوم
دانلود كتاب آسيب شناسي رواني
خلاصه كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي
بهترين كتاب اسيب شناسي رواني
خريد كتاب آسيب شناسي رواني گنجي


فهرست كتاب آسيب شناسي رواني مهدي گنجي:
فصل10: اختلالات مصرف مواد و اختلالات اعتيادي
فصل11: اختلالات خورد و خوراك
فصل12: اختلالات و انحرافات جنسي
فصل13: اختلالات شخصيت
فصل14: اختلالات سوماتيك سمپتوم
فصل15: اختلالات گسستگي
فصل16: اختلالات عصبي-شناختي
و…
معرفي نويسنده
مهدي گنجي نويسنده و روان‌ پژوه ايراني، متخصص در زمينه روان‌ پزشكي و روان‌ شناسي مي باشد كه به بررسي عميق و تحليلي از مسائل و آسيب‌ هاي رواني مي‌ پردازد. آثار وي به‌ ويژه در زمينه تأثيرات عوامل مختلف محيطي، اجتماعي و فردي بر روان‌ شناخت و رفتار انسان شناخته شده‌اند.

نقات قوت كتاب
دسته‌بندي دقيق و جامع اختلالات

هر فصل با تمركز بر يك نوع خاص از اختلالات رواني شروع مي‌ شود، كه اين دسته‌ بندي دقيق به خواننده كمك مي‌ كند تا اختلالات را بهتر درك و دسته‌ بندي كند.

ارائه جداول معيارها و علائم

هر فصل شامل جداولي است كه معيارها و علائم مرتبط با اختلالات مورد بررسي را به نمايش مي گذارد . اين جداول به خواننده كمك مي‌ كنند تا اطلاعات را به شكل گرافيكي و واضح‌ تر درك كند.

سوالات چهارگزينه‌اي در پايان هر فصل

پايان هر فصل با سوالات چهارگزينه‌اي درباره‌ ي مطالب مطرح شده در آن فصل همراه است. اين سوالات به خواننده كمك مي‌ كنند تا مطالب يادگرفته شده را مرور و تثبيت كند و به ويژه در فراگيري مفاهيم تشخيصي و درماني مؤثر مي باشد.

منبع : https://pdfbomb.com/product/psychopathology-book/


برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1403/6/28 ساعت: ۱۴ توسط:pdfbomb :